Divulgação dos candidatos selecionados para a fase de entrevistas da seleção do Programa Nacional de Pós Doutorado – PNPD 2018. Publication of the list of candidates approved for the interviews in the National Post Doctoral Program – PNPD 2018 selection process.

A Coordenação do Programa de Pós-Graduação em Relações Internacionais da Universidade de Brasília anuncia a listagem dos candidatos selecionados para a fase de entrevistas da seleção do Programa Nacional de Pós Doutorado – PNPD 2018:

1. Nicole Aguilar Gayard;

The Coordination of the Postgraduate Program in International Relations of the University of Brasilia announces the list the list of candidates approved for the interviews in the National Post Doctoral Program – PNPD 2018 selection process:

1. Nicole Aguilar Gayard;