Divulgação dos candidatos selecionados para a fase de entrevistas da seleção do Programa Nacional de Pós Doutorado – PNPD. Publication of the list of candidates approved for the interviews in the National Post Doctoral Program – PNPD selection process.

A Coordenação do Programa de Pós-Graduação em Relações Internacionais da Universidade de Brasília anuncia a listagem dos candidatos selecionados para a fase de entrevistas da seleção do Programa Nacional de Pós Doutorado – PNPD:

1. Carolina de Abreu Batista Claro;
  2. Jonathan Kishen Gamu;
  3. Matias Alejandro Franchini.

The Coordination of the Postgraduate Program in International Relations of the University of Brasilia announces the list the list of candidates approved for the interviews in the National Post Doctoral Program – PNPD selection process:

1. Carolina de Abreu Batista Claro;
  2. Jonathan Kishen Gamu;
  3. Matias Alejandro Franchini.